Sunday, September 12, 2010

Er...No Coment


Warhhhh....er...sape erk...chumel gak..bleh tahan...
Okeyh...Aku perkenalkan gurl nie....Nama gurl nie actually Hasnah...Hasnah binti Md Desa...Banyak kenangan manis aku dgn dia dimana aku ingat lagi gurl nie time dia skola...aku waktu tuh kecik agy..umah tok aku ader la tangga...tepat jer 1.30 petang...aku buka pintu and tunggu gurl nie pulang..huk3..taw naper...gurl nie bwa blek S-Cream..Mau x sonok...kekadang kopok...Gurl nie adk mak aku..so x berpeluang la nk kawen ngn dia..hik3..mlwak ajer..lagipown dia dh kawen..skunk dia dh berbadan dua...nk tergelak ble mak aku citer dia masuk ospital gara mengandung..huhu..anyway...gurl nie aku panggil MAKTEH...sayang makteh....meow...Makteh aku dh x bekerja kowt..gara2 mengandung dia stop keja..anyway..gudluck and selamat menyambut first baby....Opsss..lupa nk gtaw yg tawun nie makteh aku kasik RM 5..HUK3

No comments:

Post a Comment