Sunday, September 12, 2010

Er...No Coment


Unknown:Amboi!anak dara sapa nieh...
Momomilkz:Eeerrr......cute x?
Unknown:Aku tanya anak dara saper?
Momomilkz:er...x makcik aku.....naper..cute?
Unknown:Wow..bleh tahan....
Momomilkz:Msti la..tp x leh tanding put3 kodok..
Unknown:Putri Kodok...?
Momomilkz:Hik3...kekasih aku..
Unknown:Aceh...
Momomilkz:Sini MALAYSIA..bkn Aceh...
Unknown:Citer skit...
Momomilkz:Bleh jer..
Unknown:Umo?
Momomilkz:Aku?17 tahun...
Unknown:Jgn pasan..Aku tanya umo makcik ko..
Momomilkz:Ntah..tp dia dh abes skola..Huhu..Nama makcik aku Hanim..Hanim Bt Md Desa...Huk3..dia skunk jd nurse...mklom la dh tamat pengajian sebagai student kolej kejururawatan...aku mmg rapat ngn makcik n makteh aku....nk kata cute x lah sgt..tp puteri kodok chummel agy..meow.......puteri kodok msti marah kalu yg aku dakap nie bkn makcik aku....syg..pluk makcik x per kan..huk3....

No comments:

Post a Comment