Saturday, September 11, 2010

Macam Maner Nak Letak Lagu


hahahahah...aku sebenarnya tak tawu...ble tak tawu mstila bertanya....aku pown tanya putri..."......Syg...nk masuk lagu dlm blog syg wat camne?...."x sampai dua minit msg masuk....fuh...dlm hati akhirnya dpt gak letak lagu best tuh...msg yang dia anta tuh camnie"urm..kat kan dashboard ada new post,template,setting kowt..click kat template.."...aku pown cari la...cari punya cari x gak jumpa....mana template nie nyorok ha.....buka sana buka sini x gak jumpa......pakai teleskop pown x gak nampk...hehehe....dh give up...so aku reply msg konon2 nya dh jumpa.....aku ckp"...pastuh..."...x sampai beberapa minit msg masuk.....dlm hati...mgkin kali ni msg yg dia ntar aku fham skit kowt.....msg tu tambah pening kepala aku ader la......"lpas tu pilih posisi mana..kalu elok guna yg bawah sekali..pastu click add widget..pilih html code....paste la code lagu kat situ...pastu save..pastu save lagi sekali kat atas sekali...kalu x pham gtaw...call me or msg me..."Dlm hati ckp...uitss...template pown x jumpa ni nk cari widget...huk3......xpelah...better aku tunggu dia wat sendiri kat aku..............

No comments:

Post a Comment