Saturday, September 11, 2010


PuTeRi KoDoK

Puteri Kodok atau nama sebenarnya Nurul Syafiqa Norsam ini dari kelas 4 Titanium ini sememangnyer seorang yang manja...Untung bagi sesiapa yang mampu memiliki hatinya...Walaubagaimanapun,hatinya telah di tawan oleh seorang putera...Hari demi hari,siang berganti malam,musim silih berganti,akhirnya hubungan kami masih teguh lagi...Walaupown banyak yg telah kami hadapi,tp kami masih tetap bersama mempertahankan cinta suci ini...Serius...x terjangka begitu indahnya cinta...tp perasaan takowt untuk kehilangannya semakin menjadi dlm jiwaku..aku x mahu semua itu berlaku...Sayang..plzz..merayu sangat-sangat dgn sayang..jgn tinggalkan abg....aku takowt sangat kehilangan dirinya...Aku tak tahu adakah diriya akn berubah hati suatu hari nanty...Aku betul-betul mengharap dirinya hadir dlm diriku...adakah dia tahu aku betul2 mencintai dan menyayanginya...Kalu bleh,setiap masa aku nk dirinya selalu di sampingku dan aku nk drinya tahu cinta dan sayangku terhadap dirinya x pernah padam...Puteri?Adakah kita di takdirkan bersama?Andainya diriku ini mampu memilki dirinya suatu hari nanty x akan diriku ini mempersiakan dirinya...Abg janji dengan sayang...Selagi nyawa masih ada dlm diri abg ini...abg akan pastikan sayang bahagia dgn abg...Sebelum itu,jujur pada abg...Sayang cinta abg?...sayang bleh trima kelemahan abg?Sayang ade yang laen?....muahx...Abg harap sangat tiada siapa yang mampu memiliki diri sayang kecuali abg....Jgn hampakan harapan abg sayang..plzzz....Dah.. Nak citer pasal benda laen plak..huhuhu..nk citer tentang dirinya..aper yg aku suka tentang dirinya ialah dia selalu buat aku hapy..aku nampak dia nk sangat bersama dgn aku...Serius aku ckp...dia x sama langsung ngn Keldai(Puteri Kodok jer Fham)......Bagai langt dgn bumi antara puteri dgn keldai...aku lebyh suka cara puteri layan aku berbanding keldai...Dah lupakan pasal keldai...kite sambung blek tentang puteri....Puteri ni sinonim dgn kemanjaannya dgn aku...aku suka sangat....bkn maksud nk menggatal ngn dia tp aku suka cara dia layan aku....huk3...Aku x tahu la owg laen nampak dirinya camna,tp bagi aku aper yg aku cari selama ini telah ku temui...Putri Kodok yg aku cari selama niehh...Owh.pada luaran nmpak okeyh jer..x la gemuk sangat and x lah kurus sangat....sederhana...haha..wat bantal pluk best nieh..tp garang kowt...cering bulu ketiak aku...hik3...I called her Queen Of Pain and yang paling penting Queen Control...Aku suka dia control aku..knaper aku suka dia control aku?kat situ aku nampak dia jaga aku betul2...kat situ juga aku nmpak dia takowt kehilangan aku...Aku nk sangat dia kontrol hdup aku......Huhuhu....Aku suka dia ajak aku blek time prep malam mahu pown waktu habis sekolah...best kowt pulang dgn owg tersayang....actually aku nk sangat blek ngn dia tp segan nk pagey dia blek ngn aku....hehe..kalu dia x pagey aku x dpt la aku blek ngn dia....aku pengecut nk minta sesuatu kat pompuan walaupown duit sekupang....hik3..kmi dua sama2 nakal...........Bagi aku kalu nk gambarkn btapa cutenya dia nk di gambarkan dgn aper erk....haa..aku tawu...kalu nk di gambarkan dgn jutaan warna yg di corak di atas sehelai sutera x kan setanding dengan kechumellan dia...hiik3....

This SonG for You:

Sudikah kau jadi kekasihku,
Sudikah merawat segala dukaku,
Hanyalah dirimu ku mahu,
Rinduku hanyalah milikmu,

Kekasih..ku ingin melamarmu,
Menjadi penyeri susah dan senangku,
Janganlah di ragu niatku,
Hidup dan matiku bersamamu,

Aku cinta kepadamu,
Ku sayangmu selalu,
Sungguh2 nya aku
Mengharapkan hadirmu,

Jangan tolok cintaku,
Jangan buang kasihku,
Sungguh2 ku mahu,
Bertakhta di hatimu,

Berjuta bintang ,
berkelip di langit biru,
Tidak secantik dan setanding,
senyuman mu,

Hehehe...ape2 pown aku berjanji dengan diriku yang aku xkan mempersiakan hidupnya sepanjang dia bersama dengan diriku......




No comments:

Post a Comment